Politika jakosti
Vedení DAP-LIBEREC a. s. prostřednictvím této politiky stanovuje klíčové principy, které jsou realizovány v naší organizaci pro zajištění soustavného plnění požadavků a očekávání našich zákazníků a neustálého zlepšování výkonnosti našeho systému managementu jakosti.
Zaměření na zákazníka
- Poznávání a analyzování současných i budoucích potřeb našich zákazníků
- Dosahování vyváženého poměru mezi cenou a parametry našich služeb
- Monitorování spokojenosti zákazníků s našimi službami a její zvyšování
Vůdcovství
- Definování strategických záměrů organizace a jejich sdělování všem zaměstnancům
- Zavádění nových technologií
- Vytváření pracovního prostředí, které pozitivně ovlivňuje plnění požadavků na jakost a současně dosahování vyhlášených záměrů a cílů
Zapojení zaměstnanců
- Využívání znalostí, schopností a dovedností všech zaměstnanců
- Rozvíjení odborné způsobilosti zaměstnanců
- Hodnocení výkonnosti, uznávání osobního přístupu a přínosu zaměstnanců
Procesní přístup
- Definování podmínek pro účinné a efektivní provádění procesů v DAP-LIBEREC a. s.
- Uplatňování a neustálé zlepšování procesů pro plnění požadavků zákazníků
- Plánování a zajišťování dostupnosti zdrojů potřebných pro provádění procesů
Systémový přístup k managementu
- Uplatňování a rozvíjení systému managementu jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2001
- Zajišťování součinnosti všech zaměstnanců v tomto systému pro efektivní plnění všech požadavků zákazníků i vedením organizace stanovených záměrů a cílů
Neustálé zlepšování
- Provádění důsledné analýzy monitorovaných údajů a získávání informací, včasné příjímání preventivních opatření
- Využívání podnětů zaměstnanců ke zlepšování výkonnosti všech procesů
- Přístup k rozhodování zakládající se na faktech
- Monitorování funkce procesů a hodnocení parametrů jejich výkonnosti
- Uplatňování týmové práce pro rozhodování a řešení problematiky jakosti
Vůdcovství
- Monitorování a hodnocení výkonnosti našich dodavatelů
- Vytváření vzájemně prospěšných vztahů s našimi dodavateli